مراسم تودیع معاون تبلیغ استان برگزار شد.

Visits: 37مراسم تودیع معاون تبلیغ استان صبح امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، صبح امروز طی مراسمی حجت الاسلام حمید ارشاد از معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آذریایجان غربی تودیع شد. مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه خدمت‌ اگر صادقانه باشد همیشه ماندگار خواهد بود، […]

Visits: 37

مراسم تودیع معاون تبلیغ استان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، صبح امروز طی مراسمی حجت الاسلام حمید ارشاد از معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان آذریایجان غربی تودیع شد.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه خدمت‌ اگر صادقانه باشد همیشه ماندگار خواهد بود، بیان داشت: حجت الاسلام ارشاد به مدت هفت سال در معاونت تبلیغ حوزه استان به صورت صادقانه خدمت کرد و آنچه که از او دیدیم تکلیف محوری و عمل به وظیفه بر اساس تکلیف الهی بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی اضافه کرد: آنچه از که از انسان‌باقی می‌ماند خوبی‌ها و خدمت‌های صادقه است که ما در دعاهایمان از خدا می‌خواهیم ما را صادقانه به کار وارد کرده و صادقانه هم از آن کار خارج کند که همان مصداق سربلندی و عاقبت به خیری است.

به گفته مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید ارشاد قرار در مدیریت حوزه علمیه استان تهران، ادامه خدمت دهد.