مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با خانواده شهید جهان سپاس دیدار کردند.

Visits: 55   به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، طلاب، اساتید و مسؤولان حوزه علمیه آذربایجان‌غربی امشب به همراه بسیجیان پایگاه مقاومت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید طلبه محمدصادق جهان سپاس دیدار کردند. حجت الاسلام حسن رحیمی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه در این دیدار اظهار […]

Visits: 55

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، طلاب، اساتید و مسؤولان حوزه علمیه آذربایجان‌غربی امشب به همراه بسیجیان پایگاه مقاومت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید طلبه محمدصادق جهان سپاس دیدار کردند.

حجت الاسلام حسن رحیمی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه در این دیدار اظهار داشت: لازمه انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه زنده نگه داشتن فداکاری‌های شهدای گرانقدر و به ویژه شهدای روحانیت است که رساله علمیه و عملیه‌شان را با خون خویش به رشته تحریر در اوردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه وظیفه خود می‌داند که از شهدای گرانقدر روحانیت تجلیل به عمل آورد و در همین راستا به دیدار خانواده آنها بشتابد و درد دل آنها را گوش دهد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان این‌که شهرستان ارومیه ۲۷ طلبه و روحانی شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: کادر و اساتید حوزه علمیه امام خمینی (ره) تاکنون از خانواده دو شهید روحانی دیدار کرده و سعی دارند با تمامی خانواده‌های شهدای روحانی استان از نزدیک دیدارهایی صمیمی داشته باشند.

وی افزود: این دیدارها با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا به صورت هفتگی انجام می شود و طلاب از نزدیک با زندگی و وصیت نامه این شهدای گرانقدر آشنا می شوند.

گفتنی است، شهید جهان سپاس از طلاب شهرستان ارومیه بوده و دوران طلبگی خود را در حوزه‌های علمیه ولی عصر تبریز، بناب و تهران سپری کرده است و از اساتیدی همچون آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی کسب فیض کرده و در سال ۶۵ در در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.