اجرای طرح «میهمانی اهل بیت(ع)» در مدرسه علمیه شوط

Visits: 32حجت الاسلام سیدعلی رویدل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: ۲۹ طلبه در سه پایه تحصیلی دو، سه و چهار، در مدرسه علمیه امام صادق ( ع) شهرستان شوط مشغول به تحصیل هستند. وی به برنامه‌های تهذیبی مدرسه امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: برنامه تلاوت قرآن کریم هر […]

Visits: 32

حجت الاسلام سیدعلی رویدل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: ۲۹ طلبه در سه پایه تحصیلی دو، سه و چهار، در مدرسه علمیه امام صادق ( ع) شهرستان شوط مشغول به تحصیل هستند.

وی به برنامه‌های تهذیبی مدرسه امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: برنامه تلاوت قرآن کریم هر روز در مدرسه برگزار می‌‌شود. همچنین برنامه میهمانی اهل بیت (ع) در هفته دو جلسه با توسل و مداحی به اهل بیت (ع) شروع و با سخنرانی اساتید حوزه پایان می‌یابد.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) ادامه داد: جلسات اخلاق هر هفته روزهای پنج‌شبنه به صورت مدون با حضور اساتید اخلاق برگزار می‌شود و همچنین برنامه قرآن و روایت‌خوانی هر روز در این مدسه علمیه اجرا می‌گردد.

وی به فعال بودن کانون ادبیات در این مدرسه اشاره کرد و بیان داشت: طلاب در این کانون علمی آموزش‌های لازم را جهت مقاله نویسی و تحقیق و پژوهش علمی یاد می‌گیرند.

حجت الاسلام رویدل اظهار کرد: برنامه‌های پژوهشی به صورت مدون در مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار می‌شود و یک واحد درسی به عنوان جزوه پژوهش به صورت کلاسی برای طلاب تدریس می‌شود.

وی افزود: برای افزایش بصیرت سیاسی طلاب جلسات ماهانه گفتمان ولایت با هماهنگی و همکاری بسیج طلاب در جهت تبیین جایگاه ولایت فقیه برگزار و در این جلسات شبهات در باب ولایت فقیه مورد بررسی قرار داده شده و پاسخ داده می‌شود.