حوزه و دانشگاه از مشکلات مردم گره گشایی کنند

Visits: 8حوزه/ ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دانشمندان حوزه و دانشگاه هر دو در مقابل مشکلات جامعه مسئول هستند و باید در جهت رفع آنها قدم بردارند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه که […]

Visits: 8

حوزه/ ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دانشمندان حوزه و دانشگاه هر دو در مقابل مشکلات جامعه مسئول هستند و باید در جهت رفع آنها قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه ارومیه برگزار شد اظهار داشت: نیاز اساسی حوزه و دانشگاه معنویت و عبودیت است و تا زمانی که معنویت در این دو مکان علمی نباشد شیطان مانع ایجاد وحدت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: اگر هدف حوزویان و دانشگاهیان جلب رضایت خداوند باشد در مسیر وحدت قدم بر خواهند داشت وگرنه به هیچ وجه نخواهند توانست وحدت را در عمل پیاده کنند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند: حوزه و دانشگاه باید در جهت حل مشکلات دینی و اجتماعی مردم قدم بردارند، چرا که در قیامت مسائل و مشکلات جامعه را از دانشگاهیان و حوزویان باز خواست خواهند کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایحان غربی در پایان گفت: هم حوزویان و هم دانشگاهیان در مباحث اخلاقی و علمی مسئول هستند لذا هر دو گروه باید در مقابل اشتباهات مردم و مسئولان اعلام موضع نمایند.

انتهای پیام