دومین شماره فصلنامه «قول سدید» منتشر شد

Visits: 67حوزه/ دومین شماره فصلنامه «قول سدید» مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی منتشر شد. حجت الاسلام غلامرضا اکبرزاده مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه از انتشار دومین شماره از دوفصلنامه «قول سدید» خبر داد و اظهارداشت: شماره اول «قول سدید» بهار امسال به چاپ رسید […]

Visits: 67

حوزه/ دومین شماره فصلنامه «قول سدید» مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی منتشر شد.

حجت الاسلام غلامرضا اکبرزاده مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه از انتشار دومین شماره از دوفصلنامه «قول سدید» خبر داد و اظهارداشت: شماره اول «قول سدید» بهار امسال به چاپ رسید و شماره دوم آن در نمیه دوم سال به چاپ رسید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی، هدف از انتشار این نشریه را ترویج فرهنگ پژوهشی در بین طلاب عنوان کرد و بیان داشت: هدف از انتشار دو فصلنامه در مدرسه امام خمینی ( ره) ترویج فرهنگ پژوهش و نگارش و تشویق طلاب به نگارش مقالات علمی می‌باشد و از این طریق در نظر داریم طلاب را به سمت پژوهش و تحقیق سوق دهیم.

وی اضافه کرد: در نشریه «قول سدید» مقالات علمی طلاب منتشر شده است و درپایان مقاله گزارشی از فعالیت‌های مدرسه هم گنجانده شده است.

حجت الاسلام اکبرزاده افزود: نشریه قول سدید یک نشریه داخلی حوزه است و به برخی مراکز علمی تخصصی و حوزه‌های علمیه هم ارسال می‌گردد و از سال آینده در نظر داریم این نشریه را به فصلنامه تبدیل کنیم و مقالات طلاب براساس نیازهای جامعه باشد و نشریه قابل استفاده برای عموم مردم باشد و بتوانیم این نشریه را در اختیار عموم مردم نیز قرار دهیم.

وی در پایان گفت: از طلاب مدرسه خواسته‌ایم که مقالات منتشر شده در نشریه را نقد کنند تا هم روحیه نقد در حوزه حفظ شود و هم طلاب با نقد علمی انس بگیرند.