مدیران مدارس زمینه سفر اربعین طلاب را تسهیل کنند/ رویکرد مدیریت حوزه پژوهش محوری است

Views: 34حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به ضرورت حضور طلاب در سفر زیارتی اربعین، مدیران مدارس تمهیدات لازم را در راستای تسهیل این سفر معنوی را برای آنان بیاندیشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، عصر دوشنبه در جلسه مدیران مدارس علمیه استان آذربایجان […]

Views: 34

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به ضرورت حضور طلاب در سفر زیارتی اربعین، مدیران مدارس تمهیدات لازم را در راستای تسهیل این سفر معنوی را برای آنان بیاندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، عصر دوشنبه در جلسه مدیران مدارس علمیه استان آذربایجان غربی که در مدیریت حوزه استان، در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از چند ماه قبل تبلیغات خود علیه پیاده روی میلیونی اربعین آغاز کرده است تا مردم را از این سفر معنوی باز دارد، با توجه به ضرورت حضور طلاب در این سفر که هم جنبه تبلیغی دارد و هم جنبه معنوی، مدیران مدارس زمینه حضور طلاب در پیاده وری اربعین را تسهیل نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی اضافه کرد: طلاب با شرکت در پیاده روی اربعین می‌توانند در بین عزادارن حسینی حضور پیدا کرده و اهداف قیام اباعبدالله(ع) را برای مردم تبیین کنند. همچنین با توجه به اهمیت حضور حداکثری برای شکست توطئه‌های دشمن، این مهم می تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.

وی در ادامه افزود: مدیران مدارس علمیه استان باید برای بالا بردن سطح کیفی آموزشی در اجرای برنامه‌های خود با مدیریت حوزه‌ استان هماهنگ باشند، چرا که این امر موجب می‌شود در برنامه‌های استانی موفقیت همه مدارس لحاظ شود و مدارس به صورت همزمان رشد علمی و معنوی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان گفت: مدیران مدارس علمیه برنامه‌های آموزشی را پژوهش محور قرار دهند، چرا که رویکرد مدیریت حوزه‌های علمیه کشور بر اساس پژوهش محوری است و آنچه که به عنوان ابلاغیه و آئین‌نامه از قم به مدیران مدارس ابلاغ می‌‌شود به صورت دقیق در حوزه‌ها اجرا شود.

انتهای پیام