مدارس استان با خلاقیت و فراتر از برنامه های روزمره حرکت می کنند.

Visits: 14قائم مقام معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در نشست معاونین پژوهش مدارس علمیه آذربایجان غربی بر ضرورت ورود طلاب به عرصه پژوهش‌های سیاسی و جریان‌های انحرافی در دین تاکید شد.  حجت الاسلام اسحاقی عصر پنج شنبه، در نشست معاونین پژوهش مدارس علمیه استان آذربایجان غربی که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار […]

Visits: 14

قائم مقام معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در نشست معاونین پژوهش مدارس علمیه آذربایجان غربی بر ضرورت ورود طلاب به عرصه پژوهش‌های سیاسی و جریان‌های انحرافی در دین تاکید شد.

 حجت الاسلام اسحاقی عصر پنج شنبه، در نشست معاونین پژوهش مدارس علمیه استان آذربایجان غربی که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت:  ورود طلاب به عرصه پژوهش‌های سیاسی و جریان‌های انحرافی در دین نیاز روز جامعه است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مسئول امور استان های معاونت پژوهش حوزه های علمیه ادامه داد: برای پیشرفت پژوهشی و افزایش آگاهی های طلاب، درِ کتابخانه‌های مدارس، تمام وقت به روی طلاب باز باشد.

وی افزود: کارگروه‌هایی با عنوان کارگروه فقه، تفسیر، اصول، اخلاق، ادبیات و اعتقادات در مدارس راه‌اندازی گردد و طلاب در این زمینه فعال شوند، همچنین برای رسیدن به مرحله ایده‌آل پژوهش، لازم است مسئولین پژوهش در کلاس‌ها حضور پیدا کرده و چارچوب‌ها و ضرورت‌های پژوهشی برای طلاب تشریح گردد.

حجت الاسلام اسحاقی به دیگر ضرورت‌های پژوهش اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی، تشویق طلاب به پژوهش محور و تشکیل پرونده پژوهشی برای آنان از جمله ضرورت‌ها در امر پژوهش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: اهداف پژوهشی برای طلاب تشریح و در هر مدرسه‌ به مناسبت ایام خاص مسابقات مقاله نویسی برگزار گردد، چرا که این امر موجب رشد پژوهشی طلاب خواهد شد.